Позакласна робота — різноманітна освітня і виховна
робота, спрямована на задоволення інтересів і запитів дітей, організована в
позаурочний час педагогічним колективом школи.
Позашкільна робота – освітньо-виховна діяльність
позашкільних закладів для дітей та юнацтва.
Завдання позакласної та позашкільної роботи:
·
закріплення, збагачення та поглиблення знань,
набутих у процесі навчання, застосування їх на практиці;
·
розширення загальноосвітнього кругозору учнів,
формування у них наукового світогляду, вироблення умінь і навичок самоосвіти;
·
формування інтересів до різних галузей науки,
техніки, мистецтва, спорту, виявлення і розвиток індивідуальних творчих
здібностей та нахилів;
·
організація дозвілля школярів, культурного
відпочинку та розумних розваг;
·
поширення виховного впливу на учнів у різних
напрямах виховання.
Всебічний розвиток людини, що є головною метою
виховання, охоплює розумове, моральне, трудове, естетичне й фізичне виховання в
їх нерозривному зв'язку, взаємозалежності та взаємозумовленості. Кожен з цих
напрямів має свій зміст і конкретні завдання.
Завдання
розумового виховання:
·
Озброєння учнів знаннями основ наук.
·
Формування наукового світогляду.
·
Оволодіння основними розумовими операціями (аналіз,
синтез, порівняння, узагальнення, систематизація).
·
Вироблення вмінь і навичок культури розумової
праці.
Завдання
морального виховання:
·
Формування в учнів моральних понять, поглядів і
переконань.
·
Виховання моральних почуттів.
·
Вироблення навичок і звичок моральної поведінки.
Завдання
трудового виховання:
·
Психологічна підготовка особистості до праці.
·
Практична підготовка до праці.
·
Підготовка школярів до свідомого вибору професії.
Завдання
естетичного виховання:
·
Формування естетичних понять, поглядів і
переконань.
·
Виховання естетичних почуттів.
·
Виховання потреби і здатності створювати прекрасне
в житті та мистецтві.
Завдання
фізичного виховання:
·
Виховання здорової зміни, бажання спілкуватися про
своє здоров’я, постійно займатися фізичною культурою і спортом.
·
Підготовка до захисту Батьківщини, оволодіння для
цього прикладними видами спорту.
·
Підготовка до фізичної праці, виховання працездатності.
Від людського життя і навіть від життя цілих поколінь людей залишається на
землі тільки прекрасне. У нашій школі це прекрасне йде поряд із виховним
процесом, а основою цього процесу є людина як найвища цінність. Працюючи над
формуванням в учнів моральних цінностей, педагогічний колектив, калсні
керівники спрямовують свої зусилля на те, щоб діти виростали вихованими,
дотримувались встановлених норм та правил. У школі проводяться різні виховні
заходи, які вчать учнів розуміти особисті, родинні, громадські, національні
цінності, виробляють у дитини активну моральну життєву позицію.
Педколектив зацікавлений у тому, щоб дітям у школі
було цікаво і щоб заходи проводились змістовно. Свою роботу педколектив школи
направляє на такі напрями:
1. Ціннісне ставлення до себе;
2. Ціннісне ставлення до себе;
3. Ціннісне ставлення до праці;
4. Ціннісне ставлення до природи;
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і
держави.
Виховання, як складова освіти, постійно вимагає
змін форм та методів.
Саме над такою тенденцією працює педколектив нашої
школи, щоб з кожної дитини виросла особистість, а це найцінніше і
найпрекрасніше для держави і суспільства.
Виховна робота в школі є частиною
навчально-виховного процесу. І саме вихованню приділяється велика увага.
Особливе значення для продуктивної організації
виховної роботи має методично правильно складений план – план виховної роботи.
Мета виховної роботи школи – побачити й розвинути в кожному учневі людину:
порядну, добру, небайдужу до навколишнього світу.
Виховні заходи
В рамках Всеукраїнського тижня права в стінах нашої школи окрім тематичних уроків був проведений правовий брейн-ринг між командами учнів 8-11 класів.
Немає коментарів:
Дописати коментар